日本租車分享

唔知大家有無去日本租車既習慣呢? 如果去近郊或者
遠小小既地方,我都會選擇租車。 首先租車比較方便,
唔洗浪費左等車既時間,有陣時夜晚想食下野又可以渣
下超巿就得。另外多人租一架車,車費+油費有機會平
過你坐JR 架。咁通常我會點決定我租唔租車呢?

1. 停車場費


我會睇下去既地方泊車既景點洗唔洗比錢同貴唔貴,好
似河口湖,箱根,石垣島,白濱通常景點都有免費停車
場。去E 類型景點就可以慳番泊車錢喇,事關有時停車
場費真係貴到飛起,我記得東京巿中心有個泊街位成廿
幾三十蚊10MINS。下面條LINK 就可以幫你做一個預算,
有齊TIMES 停車場既收費同開放時間

2.高速費

除左停車場費之外,另一個考盧就會係日本高速費,日
本高速費真係出名貴,短短路程就收你幾百YEN存喇。
分分鐘一個旅程要預1000港幣都唔定,下面條LINK 就可
以幫你計算高速費



3.租車費

租車唔同租酒店,好小價格網。不過綜合我以往既經
驗,ORIX 租車都係比較平。另外大家租車時唔知有無留
意日文網頁係比中文網頁平D? 佢地推出既優惠係多
架,所以租車時記得用日文網頁喇!如果時間許可就早
一點租車,通常都有30天早鳥PLAN。 另外好多人租車都
會買埋佢個保險,通常都會提供兩個保險,就好似ORIX
會提供一個叫CDW ,另一個叫RAPCDW 係你撞左架
車,唔需要比個免責額,但係要比個無法營業之補償金
NOCs。 好多時香港既旅遊保都包左,可以問下你間保
險係咪可以COVER 免責額。 另一個叫RAP ORIX 既好
處就係有得買埋E個保險,萬一有事撞左,都唔需要比個
無法營業之補償金額。 好多日本租車公司都無得買,但
係有無法營業之補償金額,所以要小心,不過最重要都
係小心渣車。




留言